- Kurt Nilsen - Rise to the occasion <3 -

Hej!

Har inte skrivit på länge för har inte haft nån direkt lust att skriva ^^ Men tänkte att jag måste väl göra det nu idag ändå för att det var ett tag sedan. Jag har i alla fall varit ensam hemma i snart två veckor och det har varit riktigt skönt och grymt kul med för världens bästa har varit här undertiden.. Fast idag är jag väldigt trött eftersom det har varit kompisar heöa tiden haha. Så idag vill jag vara ensam så har rätt skönt nu sitter bara här och tar de lungt och kollar på bajs regnet som aldrig vill sluta xD  Fast ärligt så orkar jag itne skriva mera nu.. Får se när jag skriver nästa gång ! :)

BajsHej.

- Guess I always knew inside I wouldn't have you for a long time .. -

" Somewhere down the road Our roads are gonna cross again It doesn't really matter when But somewhere down the road.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0