-All this time,

HejHej. Vad har jag gjort om dagarna då? Typ varit ute lite, sen mkt film tittande och umgåtts med Emilia :) Idag ska jag och Emma in till blge och shoppa lite på mellandagsrean ska bli skoj. Så nu sitter jag bara här och väntar på att de ska komma och hämta mig :) 

Men vet fortfarande inte hur det blir å nyår. Jag hoppas verkligen inte jag får sitta själv på nyår -_- Skulle va riktigt tråkigt haha. Skrev på bdb igår en sak som stör mig väldigt mkt så ni får kolla där om ni vill läsa det. :)

aja nu orkar jag inte skriva mera.
Hejsvejs

"Little girl. Pick yourself up, Don't blame the world. So you screwed up, But you're gonna be okay."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0