-God Jul,

Hej! 

Julafton idag har varit riktigt mysig, bästa på länge faktiskt! Lixom nu har man ju slutat längta efter julen den är ju inte sådär jätte speciell, sådär som när man var lite haha. Men nu har jag faktiskt längtat till julafton, inatt hade jag till och med svårt att sova ^^ Iaf så åkte jag och Axel hem till mamma vid halv tio. Där var mormor ,morfar mamma,clabbe, adam och morbror Hans. Vi åt frukost tillsammans och sedan fika och julklappar. Av mamma och clabbe fick jag pengar, hudvårds saker, åh en mysig pjamas haha sen minns jag inte vad det andra var. Sen vid 13:00 kom pappa och hämtade oss hos mamma och vi åkte hem till farmor och farfar. Då blev det gröt igen haha. *proppmätt redan när jag kom hem till farmor och farfar* ^^. Sen blev det massa prat och kalle anka, sen fick vi paket av farmor och farfar, fick pengar och tvål. Sen upp till farbror Hans,Ingalill, Stoffe och Johnny :) Då käkade vi julmat och sen julklapps utdelning igen. Av pappa fick jag pengar, och massa flytta hemifrån saker *så antar att dom vill bli av med mig nu haha*. Sen fick jag sockor. Sen fick man träffa några kusiner med så det har vart en jätte bra jul. 

Kom nyss hem till pappa så nu ligger vi i soffan och tittar på Grabben i graven bredvid. Känns lite dumt att sitta inne på bloggen på julafton men aja. :P 

Igår hittade pappa en julgran med. Haha ska lägga ut en bild på den sen. Ni kommer skratta, det är en GRANTOPP haha, den är kort och fet xD Jätte söt! Och den kom knappt in i genom dörren haha. Men anyway ska hjälpa brorsan och klä julgrannen nu. Hoppas ni alla haft en bra jul. Själv hemma från den 25 dec till den 7 jan.. Så att ha någon som hälsar på vore inte helt fel ^__^ PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0