-Han som drömmer sig bort,och glömmer vad som hänt,

Massor med snö har vi fått :)

-" Stäng alla barer, skrik ut i natten 
Att du ångrar dig
 För din tunga har 
För alltid sårat mig 
Du som tog mitt hjärta 
Ge tillbaks det helt och rent 
För du sålde din lögn 
För att bota din ensamhet 
Den som tar ett hjärta
 Borde veta vad som sker 
För jag hatar att jag älskar dig 
Så att jag nästan kvävs 
Här i min ensamhet.."-

HejHej! Inte gjort speciellt mkt idag, slöat bara. Och färgat håret på brorsan.. I morgon är det skola igen och sen på fredag blir det jullov guuuud vad skönt! :D Men nu orkar jag faktiskt inte skriva mera. Ska sova nu. Puss kram å godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0