-Hard enough I don't need to hear your voice on my messages,

Hej! 
Först idag bar det av till skolan, tänkte dra mig hem tidigare för kände att jag verkligen inte pallade att vara kvar till klockan fyra. Men jag hade sådan tur så vi fick sluta redan vid 11 eller något ! Det var bajs skönt och det behövdes. :) När jag kom hem så kollade jag på en film som heter Wild Child, den var helt okej haha xD Men typiskt sånn där töntig film som man vet hur slutar och allt sånnt där, men iaf den var rätt bra haha. Sen har jag bara setat vid datorn, varit så grymt trött.. 

Sen vid 19:00 hade vi bänkat oss framför tv för att kolla på lilla sportspegeln eftersom det var meningen att klassen skulle vara med där. (För vi var funktionärer på en fri idrottsdag) Men nej då. De tog tyvärr inte med oss :/ Bara några utav barnen som var där haha.

Ja vad ska man skriva nudå? Såg ett avsnitt av julkalendern idag. OCH den är så kass! Alltså herregud, ta tillbaka dom mysa och gammla i stället ^^ För jag vill med kunna titta på julkallendern hahaha xD

"Don't call me even if I should cross your mind 
Hard enough I don't need to hear your voice on my messages 
Let's just call it quits it's probably better 
So if I'm not returning your calls it's 'cause '
Cause I'm not comin' back I'm closing the door 
I used to be trippin' over missin' you but I'm not anymore 
I got the picture phone but baby your picture's gone 
Couldn't stand to see your smile every time you dialed 
'Cause it's over"

// Emelie 

Av Korin :) <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Svar; du gör alledes rätt ;) kan hjälpa dig komma igång lite senare.

2008-12-15 @ 20:44:18
URL: http://emelielindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0