-I miss your love,

HejHej! Idag har det var en kanon bra dag! Började med att jag fick reda å igår att jag böjade klockan halv 2 :D Så fick sova till typ halv tio, sen fick jag lov att ta bussen hem till mamma. Men iaf fick sova läng, men har tyvärr drömt massa konstiga saker inatt, bara mardrömmar ^^ Men men kom till skolan runt 13:00, sen gick jag och kusin ner till resten av gruppen och vi åkte till blge på studiebesök. Men iaf under bussresan hade jag och Emma skit kul.. haha fyfan! Säger bara "Ingela".. Jag kan det där med att sjunga högt på bussen ;D Stackars blge bor allts¨å, dom var nog bra glada när jag och emma klev av bussen haha. Anyway när vi var klara i blge åkte vi tillbaka hem, var hemma vid 4 .. Och då träffade jag KAtrina som kom hem från Nya Zeeland den 14 Dec :D Så det var SÅ kul att få träffa henne igen, har ju gått nästan ett år nu ^^

Sen blev det 10 över 4 bussen hem från stan, och sen var det bara att börja göra mat och sen hem till mamma och kolla på efterlyst och insider ^^ Nog för att insider håller på nu när jag skriver, men får kolla så fort jag skrivit klart.. Så försöker skriva ihop det här lite fort! Men iaf BRA dag idag, kul att bara få skratta en hel dag!

Mys med jul snart jag längtar så himla mkt. Någon dag efter jul så är jag ensam hemma haha, så någon får gärna hålla mig sällskap haha kan bli rätt ensamt ^^

Men ååh innan jag började skriva hade jag en hel massa jag tänkte ta upp, men nu är allt borta så vet inte vad jag ska skriva mera. ^^ Mer än att jag och mina söta flickor ska ha en myskväll med tacos haha! Som alltid!

-I morgon sovmorgon och sen skön dag i skolan.

-Fredag skolan igen men slutar vid 12, plus att det är jul grejs i skolan med och det är ju rätt kul!


-Fredag 50 års kalas.

Men skriver nog mera i morgon.
PussKram :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0