-Inget namn,

Tjoohoo! :D Tänkte bara skriva ner lite saker som jag skivit upp på mobilen så att jag ska komma ihåg att skriva ner det här på bloggen haha! Så det kommer bli en helt massa olika saker, som säkert itne hör ihop men iaf måse skriva av mig lite ^^

Okej första saken: Helt sjukt vad sjuka människor det finns, tittade på efterlyst och insider igår, därför jag satt och tänkte på det lite extra.  Och hemskt att det finns så många som kan göra så hel sjuka saker som man fick se igår och som de berättade om.. Uch jag tycker det är jätte läskigt, känns som att det bara blir mer å mer skit. Man kan ju undra varför ? 

Sen så har jag tänkt på att både förra året alltså 2007 och nu 2008. Har det bara hänt massa skit. Bara dåliga saker. Tror det nästan inte har hänt något bra alls. Det är i sådana fall så små saker som knappt märks. NEJ usch 2007, och 2008 hade jag kunnat klara mig utan, de ställde bara till en massa onödiga saker.. :/

Sen andra saken: Jag tycker alla har blivit så lata, och orkar knappt hitta på något längre, eller engagera sig nästan aldrig.. Och alla bara pratar om att allt är så överdrivet, det gör mig ass less å höra det. xD Asså det är som att ingen orkar bry sig i andra längre elr bry sig om varanndra, alla är så upptagna med sit teget.. och nej fy det gör mig ledsen haha ^^ Sen drar man in på allt med, alla söta högtider och annat mys haha för ingen orkar. Undrar om flera år hur folk lever då? Kanske har de robotar som gör allt åt dem, och att de lever utan traditioner, och aldrig firar saker.. Och undrar om de kommer leva bara bland metall typ och sten, och annat skit.. xD Och alla människor kommer säkert se ut som redigerade anorexia modeller xD Och att åldras kommer vara fult så alla kommer fara runt och operera om sig och alla kommer käka piller så de ska bli smalare till slu finns det väl inget kvar av dem. Seriösst nu överdrev jag en hel del men ibland känns det verkligen som att allt kommer bli sådär om bara några år haha. 

Sen för det tredje så tänkte jag bara skriva hur glad jag är över min familj / släkt och vänner. Låg och tänkte på det igår kväll när jag skulle sova. Utan dem skulle då inte jag klara mig xD De betyder alldeles för mkt.. Och sen kände jag lite sådär, att jag tycker inte man talar om sådana saker så ofta hur mkt någon betyder för en.. xD Alltså kanske bara jag som är extremt fjollig, men aah.. Ja vill iaf att alla ska veta hur stor plats de har i mitt liv, alltså alla kompisarna är lika underbart bra, men alla e olika och alla har en viss sak som gör dem sådär speciella och bra som gör så att jag tycker om dem sådär jätte mkt :D haha ja usch ni gör mig så glad.. Tyvärr ändras vissa, och det är inte alltid till det bättre.. Men det är svårt att acceptera det tycker jag.. Men det är väl bara att försöka.

Jag saknar en mkt speciell person <3

Nu är jag så trött så jag börjar se konstigt. Allting kommer helt plötsligt långt ifrån xD Ser fortfarande allt jätte bra men allt bli lixom längre ifrån känns det som, och sen ser jah mera på sidorna haha det är rätt sjukt. någon mer som brukar få så ? eller är det bara jag haha.

Godnatt iaf :) <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0