-Längtan,

Hej. Idag har jag varit till stan med pappa, vi har shoppat hem lite nya saker. Kom hem rätt sent så det första vi gjorde var att packa upp grejerna och sen började med maten, som var tacos. :) köpte bland annat LP skivor som jag ska sätta upp på väggen ^^ och en stor bild på Kurt Cobain.<3

Nyss sett klart på Antwone Fisher. Riktigt bra film usch setat och gråtit som en liten barnunge haha. Ni borde se den filmen :)
Hade väl tänkt att försöka sova nu om jag kan få tyst på brorsan och hans kompis. Är rätt trött och finns inte så mkt annat att göra. Jul afton snart oxå, läängtar faktiskt en hel del ^^

Godnatt

God Jul och gott nytt år med om jag inte får för mig att skriva mera.

"It does in my world.."





I really do miss the time with you.. 
you where like my best friend, and you will always be..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0