-No more hiding who I want to be, this is me..

Hej! 
Lucia idag (: Och det är grymt mysigt väder ute! Massor med snö och sol har det varit idag! Men dock lite kallt men äh :D Idag har jag varit med pappa till farmor och farfar. Det var trevligt att träffa dem, och sen blir de så glada när man är med, så det är roligt. Visade farmor lite bilder jag tagit och hon tyckte jag borde hålla på med det ^^ Så jag blev så glad, alltid kul att få höra att man är bra på något.  Sen har jag hjälpt pappa att packeterat massa kött (usch).. Men haha det gick! Så haft fullt upp hela dan. Och nu sitter jag i min säng och är skit trött. Tänkte gå å lägga mig redan vid halv 9 men då hade pappa något mera som behövdes göras så jag hjälpte till med det och sen halv 10 blev det svensson svensson haha Så fick väl lov att hålla mig vaken och kolla på det. Men nu så ska jag nog strax sova. Om jag inte ska titta på film :P Finns s¨mkt jag vill göra så vill inte sova än ^^ Fast har ju en dag i morgon med.. Söndag då så är en seg dag. Ska nog rita massor då och kolla på film, gud vad mysigt det lät! Men men Godnatt iaf. Puss 
                                                                                                                       beskrivning
Längtar iaf till sommaren ^^

Kommentarer
Postat av: Bramm

cause there are 1000people in the world like you

2008-12-14 @ 22:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0