-You're letting your hopes go straight to hell,

Hej! Stressig och rätt dryg dag i skolan idag. Usch var inte så roligt på fritid för funktionshindrade, tyckte mest det var skrik och krångel.. Men men gick över sen efter lunchen då var jag på lite bättre humör iaf! Fick jul bord idag, satt då inte fel haha. Sen hade vi lite teckenspråk idag med, det var roligt :) Skulle vilja lära mig mera! Efter skolan åkte jag med min kära kusin hem, så vi satt mest och pratade och kikade på tv :) Sen åkte jag hem, lagade mat med pappa. Och sen tv och datorn, varit grymt trött idag med. 

Men skrev med så många grymt trevliga människor idag på msn som gjorde mig sådär jätte glad :D Så har knappt kunnit slita mig från datorn haha. För idag har jag verkligen kännt mig sådär FUL och fet och äcklig, klumpig haha, och ja allmänt ivägen haha xD Och ångrat att jag klippte lugg med. asså alla möjliga fel, men då var det ett par stycken som gjorde mig glad genom att skriva snälla saker, det gjorde mig på toppen humör ! ( Ingen anning om dom menar det, men ändå det fick mig på bättre humör iaf haha)

I morgon börjar jag halv två, sen är det bara studiebesök i blge, sen slutar jag. Skönt! Men ska i alla fall sova nu. 

PussKram

- Ni gör mig verkligen jätte glad <3

Vill ha sommar! Och japp jag saknar det, det gjorde mig oxå glad :) .
det gjorde mig glad (: 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0