-Digga - Broken

HallåHallå (:
Sista dagen idag på jobbet, kom typ inga turister dit och kollade, så solat heeela dan, så nu har man iaf blivit brun. För någon dag sedan, kan ha varit onsdags, så var jag själv nere där i stationen ( för Emilia var uppe och värmde våran mat), då kom det in en gubbe och så stod han först å frågade mig massa saker om stationen.. Ja sen så hörde väl han att fläktarna hade slagit igång där inne.
Så då sa han till mig: -Vet du vad det är för ton?
Jag bara: - Ja alltså det är väl fläktarna du hör, dom har slagit på..
Han: Nej men alltså vad är det för ton?
Jag: öhm... jadu jag vet inte jag...
Han: Det är ton B ! ( sen stod han där å sjöng A, jätte högt för mig i B ton då haha elr något sådant)
Han: Så nu vet du om någon annan skulle fråga. (så såg han sådär stolt ut xD )

Ofta nån skulle komma och fråga det lixom ^^

Och alltså jag kan bara tänka mig min min då han gjorde sådär xD Jag kände verkligen hur jag gjorde ett fult ansiktsuttryck.. Ja kul var det iaf.. Där står jag och lyssnar på en liten opera sångare.! Tur Emilia var uppe annars hade jag skrattat sönder.

Men nu ska jag gå. För vi ska över till grannen å käka.
PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0