Sometimes i just want to let go, u know..just run away, And never come back , but this is reality, so that isn't possible
gamal bild. (:- I dina ögon var det lättare att va
I dina ögon
Jag trivdes bättre i dina ögon -

Ibland borde man bara kunna stänga av tankarna, dom är jobbiga och lite ivägen ibland >_< Och drömmarna som brukar vara så bra, är nu bara jobbiga och vill bara göra mig ledsen. BLÄ på dom för ett tag. Tänker kanske för mkt ibland -__-

Vet inte ens vem som läser den här bloggen, kanske ingen ^^
Men då är det väl så då.
Har jag något själv att läsa haha..

Nu ska jag nog sova. Sista dagen på jobbet i morgon, och i måndags råkae jag slå sönder ett fönster.
Klantig som jag är. ><

godnatt.

Ingen fick mig att känna mig så bra som du fick mig att känna mig,
Ingen gjorde mig så glad som du,
Ingen fick mig att må så bra som du..
Ingen verkade bry sig lika mkt om mig som du gjorde,
Ingen har uppmuntrat mig till att göra saker så mkt som du..
Ingen har förstått mig så bra som du..
Med dig kunde jag vara mig själv, och allt kändes lätt och allt kändes bra.
Det finns ingen som du.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0