Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift.

Jaha då var man hemma igen då. Kom hem från gbg igår kväll och nästan direkt när jag kom hem så gick jag hem till Markus och vi gick ut och satte oss och pratade vid skolan ^__^ Sen luffade vi ner till fotbolls plannen och där hoppade jag runt ett tag och sen gick vi hem... Hade iaf hur bra som helst i gbg, och jag vill tillbaka!
På måndagen så kom vi fram kanske vid 11 tiden elr nått minns inte riktigt.. Så då gick jag mamma adam och axel runt på stan och letade affärer ( hittade typ inga haha) så då gick vi till liseberg och blev där heela dagen.. Men inte var då liseberg något speciellt och har hört så många prata om det och att det är så kul osv.. men njaa inte direkt då :P

Sen på tisdagen så drog vi ner till havet och var där och badade hela dagen. Först var de inte direkt världes bästa väder.. Men efter några timmar kom solen fram och det blev sådär jätte varmt ! Så blev det mkt sola och bada ! :D Så nu är man brun haha (; Jao sen åkte vi tillbaka till hotellet och käkade på kina!

Onsdagen blev det bara en massa shopping på nordstan kompassen och femman elr vad det nu kallades för! När vi var där så skulle jag kolla hur mkt pengar jag hade.. För tidigare på morgonen så hade det blivit lite tjaffs om mina pengar hur det nu var ( för det var inte mina som vi trodde -_-) så det visade sig juh att jag inte hade några pengar alls, och lönen skulle jag få i augusti.. Så ja var lite små sur haha. Men sen så när jag skulle ta ut hundra kronor åt mamma, så blev jag riktigt glad ! Visade sig att jag hade fått in lönen iaf. PLUS högre lön än väntat :D !! Sååå det passade juh skit bra eftersom vi sprang runt där i gbg, och sen nu den 4 blir de sthlm så jag klagar inte ;D .. Har köpt en svart skinnjacka iaf ( som jag velat haft jätte länge, men varit för fattig för att köpa haha så passade på nu xD) och sen parfymen Tommy girl ! :)
Jao sen åkte vi hem runt halv fem.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mera idag.. elr iaf inte just nu. Ska ut med markus nu en stund och vi ska nog iväg till ån och bada.. Sen blir det nog någon film.. (:

Hejsvejs!

"om jag någongång skulle våga göra en tatuering, så skulle jag vilja göra denna text: -Yesterday is history, tomorrow a mystery, today is a gift. - tycker den var bra iaf. "

Nomy - I miss you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0