' You’re not who you used to be, or at least not to me.'

Nu har jag nyss packat klart väskan och ska snart äta och sen åka till mamma tror jag. I morgon ska jag upp klockan 4 på morgonen (kommer vara helt död xD ) För klockan 5 ska vi åka till GBG, får inte vara på hotellet förens tre, så måste gå runt på stan, kommer vara skit trött haha. Men men ska bli kul att åka iväg (: Och idag kommer söt ungen hem med :D <3 Ska allt ringa henne sen å höra hur hon haft det, nyfiken som man är haha :D

Igår åkte jag till Ludvika först med pappa och dom, sen åkte jag hem till mamma och träffade kusinerna en stund... Sen kom Markus och då åkte vi hem till Viktor och kollade på filmen Rec. ( den sög ).. ;D .. Fast först innan vi började kollade på filmen så satt vi alla tre vid en varsin dator och nördade haha. Viktor spelade Wow och sedan kollade han början på en anime serie, och markus och han satt och pratade en massa om wow, och jag bara satt där helt mobbad och fattade inte ens hälften av vad dom sa haha. Markus och jag satt bara på msn och såg fula ut :P
Efter filmen sprang jag hem och soooov. och idag har jag bara slöööat i solen :)

- Now there's no place else I could be but here in your arms -

STHLM SNART ! :D Jag e massa glad. För jag tycker om er så mkt :D :D <333

- Do you know how hard it is? Finding my way through this. -


Låtar som jag sitter och trallar på nästan varje dag nu (:

-Kurt Nilsen - Rise to the occasion <3

-The Bravery - Time won't let me go <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0