-'Cause every time you hold me in your arms,

Hej!
Känns som att jag inte skrivit på ett tag nu. Men inte haft något direkt intressant att skriva om haha. Allt är iaf massa bra och rätt lungt i skolan nu oxå, så jag är glad! Filip kommer hit på tisdag med så jag vill i stort sätt bara ha tisdag så jag kan få kramas lite med världens underbaraste pojke ^^ haha.. Men först innan tisdag, så vill jag ha fredag (elr i morgon rättare sagt). För då kommer det 4 väldigt fina flickor till mig, och dom är bara mina haha :D Så vi ska mysa och kolla på tv, spela tv-spel och sen äta tacos! :D Låååter verkligen heeelt underbart bra tycker jag!

Sen på lördag då blir det bio med 9 kompisar haha! Usch vilken bra helg jag kommer ha. Få vara med dom som betyder mest i hela världen, gladare kan man inte bli ! <3 Synd bara att inte Filip kunde vara med då hade jag blivit lite gladare haha för han är juh ÅH så bra han är :D

Fick sommarjobb på pappas jobb, men tackade nej för vägrar jobba med tre killar jag inte ens känner. Kul lixom.. nej haha.. men aja får väl hora uppe vid korsvägen elr något >_< HAHA.. Seriösst får jag ont i magen jag vill bara ha ett jobb så jag får ihop lite pengar så jag kan göra något sen, usch blir stressad på det här :P

Sen vill jag ha en massa saker nu, vill ha Filip hos mig, elr att jag får vara där, vill ha nya skor, kläder, färga håret blondare, bli brun så man slipper se ut som snö-mannens fru, och sen EN MASSA pengar, och jobb ^^ haha är det för mkt begärt ? (A)

Nej nu ska jag nog strax sova är skit trött. Tränade idag med så känner mig lite små duktig sådär haha. Aja men Pusshej !
Ex2

"'Cause every time you hold me in your arms
I'm comfortable enough to feel your warmth

It starts in my soul
And I lose all control
When you kiss my nose
The feelin' shows
'Cause you make me smile
Baby just take your time now
Holdin' me tight

Wherever, wherever, where ever you go"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0