-Hos Filip,

Hej! :D
Är i Oxelösund hos min Filip, känns sådär himla bra !! :D Men jag orkar inte skriva något så jag la bara upp två bilder på min klutt :) Och sen tänkte jag bara skriva hur himla glad han gör mig och hur himla mkt jag tycker om honom. Helt sjukt att man kan tycka så bra om en person (: 
Jag älskar dig <3

Nu ska jag hjälpa Filip med maten, flera bilder finns på BDB (: Släng in en kommentar  med, vore kul för det har varit himla snålt på kommentarer haha :D 
PussKram





för du är så himla knas ;D





För Filip Norén är det bästa som finns <3

Kommentarer
Postat av: Elisa

söttsött :)

2009-04-12 @ 22:59:01
URL: http://sweetelisen.blogg.se/
Postat av: Filip

:D:D:D du är så sjukt underbar!!! DU ÄR DET BÄSTA SOM FINNS!! <3

2009-04-13 @ 08:51:49
Postat av: jag

du är :) <3

2009-04-13 @ 08:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0