-Life is a work of art you gotta paint it colorful,

HejHej!

Orkar inte skriva så mkt haha. Men helgen har iaf varit riktigt bra. 
I fredags hade vi tjejkväll och det var hel mysigt! 

Sen lördags blev det bio med Markus, Viktor, Edvin,Elisa, Emilia,Linn,Emelie och Elisas kompis. Det var med skit trevligt, kanon väder så det kändes som sommar haha. Vi åkte först in till stan och åt pizza, sen så gick vi till bion. Filmen var riktigt bra !Sen kom vi hem runt halv 12 kanske, då ringde jag min sötkrok så fick prata med honom en timme typ haha, sen somnade både jag och Emilia och Emelie direkt ^^

söndag: idag har jag mest spelat sims hela dagen och packat min väska, för i morgon åker jag till Filip! Åååh vad jag längtar kommer inte kunna sova inatt :P aja orkar inte skriva mera, ska nog snart ringa Filip. 
Puss

-Fotade med Katrina Emilia och Linn finns bilder på bdb ;) PinkUmbrellaa

Jaaaag ^^

Emilia <3

Katrina <3

Linn <3

-taaack för en jättebra helg, jagälskarer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0