-Skolan,

Hej!
Sitter i skolan med pernilla nu (: haft en rätt bra dag setat och skrattat med pernilla och bara sett ful ut, men det har varit rätt kul ;D Klarade av att ta blodtrycket med, första gången det verkligen gick bra för första gången haha.. Fast blev lite sur då vi fick tillbaka en uppgift som vi måste skriva om >_< Men det gör vi nästa gång åh det kommer nog gå fort, men känndes tråkigt just idag iaf haha. Meen nej jag är glad ^^ vi har bara företagsekonomi kvar nu, och vi skulle få sluta kvart i 3 i stället för halv 5 ;D

Så jag klagar inte. I morgon är vi lediga (elr ja typ xD ) jag är iaf hemma ska städa för det ser ut som skit hemma haha, sen ska jag ta fram grillen och massa grejer. Sen vid halv 7 ska jag och markus åka in till stan för att hämta filip :D Ååååh himla mysigt jag längtar till i morgon :) kommer bli en bra dag/kväll/natt haha ;D

aja nu ska jag springa på lektion.
Puss /  Filip Norén <3

-Pernilla! Slicka min dase ;)

HAHA övertrött ^^

Kommentarer
Postat av: Elisa

Låter som det kommer bli en bra sista det där ;D hehehe =D

2009-04-29 @ 19:15:17
URL: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0