-Bra dag,

Hej!
Igår kom Emil och Markus hem till mig på kvällen och vi spelade gutiar hero och kollade på lite olika filmer. Sen innan vi skulle sova blev det Sune sommar! Haha såå himla kul film alltså, men markus somnade innan filmen hann börja tror jag, så jag och Emil fick kolla på den själva.
Fast vi somnade med efter ett tag och vaknade väl för ca en timme sedan kanske.
Vi bestämmde igår att vi ska käka på pizzerian så vi drar väl ner till pizzerian om en stund ;D

I morgon ska jag in och jobba kväll och sen dag på söndag, det ska bli kul, jag kommer nog sakna jobbet när jag slutar (vilket jag gör på söndag för då är det min sista dag).. Men får hoppas man kanske kan få lite vikarie jobb ibland då det behövs! :)

Veckan sen som kommer då är jag helt ledig, jag och Markus har plannerat att åka ner till Oxelösund och hälsa på Filip, men även umgås bara jag och han och kanske åka till sthlm och shoppa elr något. Aah lite semester iaf, så vi hoppas på fint väder så vi kanske kan bada i havet :) Men vi får se hru det blir Markus har nog inte riktigt bestämmt sig än ^^

Nu ska jag fortsätta med att läsa lite olika bloggar och skriva med Filip på msn.
Ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0