-Ni är för underbara,

Nu är lägenheten snart våran, pappren ska skrivas på, på torsdag ;D 
(En fråga jag och Emilia undrade över är hur skriver man om det blir som nyss med tex två PÅ efter varandra? )
Allt kännns sådär underbart bra.
Och ringarna till förlovningen är beställda. 
Och jag är glad för att (tyvärr inte alla) men 3 utav mina absolut närmaste vänner var med när vi valde ringar, tack för att ni finns <3 
Gladare kan jag inte vara <3
Önskar att ni andra oxå hade kunnat vara med som Edvin, Linn, Emelie,Emil, Filip, Emma, Pernilla :)

Och 4 jätte bra dagar tsm med Emilia, Markus, Viktor och Filip. Åh vad allting känns bra. 
Det enda som är jobbigt nu är: Jobb och pengar? Vart finns jobben?..

Du är mitt allt, aldrig utan dig Filip Norén <3

Du är en vääldigt bra vän, tack för 4 underbart bra dagar<3

jagälskarer<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att förlovningsringarna är beställda :) De är säkert vackra :)

2009-08-22 @ 12:36:15
Postat av: marie

Grattis till lägenheten och den kommande förlovningen!

Njut av livet-och varandra!!!!

Kram på dej!

2009-08-24 @ 09:16:20
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0