-It does in my world,

/ When there's a smile in your heart
There's no better time to start
It's a very simple plan
You can do what the birdies can
At least it's worth a tryYou can fly! You can fly! / Peter pan är en glad liten filur som är väldigt söt! haha.

.

                                                   
Hej!
Idag har jag mått mkt bättre så har rensat ur en massa gammla lådor och bestämmt vad som ska kasstas och vad jag ska behålla och sådär. Skönt att få bort en del saker haha. Lite roligt oxå för hittade massa gammla lappar/brev som jag och andra skrivit haha, och usch så töntig man har varit haha ^_^
Sen har jag mest setat och haft roligt med Filip haha, stackarn borde få skavsår i öronen av allt mitt prat ;D Sen kan man hoppas att han tar sig till Romme igen på torsdag vore roligt!  Och i morgon ska jag och Markus åka till kupolen och shoppa lite sen hade jag tänkt att han ska vara med mig hem och kika på film :)

Sen vet jag inte riktigt hur min vecka ser ut, men ska antagligen träna onsdag och torsdag (elr hoppas på det iaf). Sen på fredag ska jag ut på krogen, vilka ska vara med? Emilia blir det bara du och jag eller har du pratat med någon mer ? Ska försöka tvinga Filip att vara med oxå haha :D Sen på lördag blir det kalas på dagen för mormor.

 

Just nu sitter jag på msn och fular mig och kollar på Pimp my ride haha känner mig väääldigt rastlös vill typ ut och springa runt huset 700 varv eller något haha..

Men nu längtar jag till i morgon och helgen så jag får något att göra (;Ååh vilken lust jag fick att bada ute i sjön!! Någon som ska med ? haha nej men önskar det var sommar så man bara kunde dra ut å bada sent på kvällen / natten det är mysigt :D Nu ska jag vara lite mera social med Filip hade jag tänkt mig och ska nog även kika på en skräckis blev sugen på en sådan film :D


/ Den dagen när jag blir fri,
ska jag släppa allt det där som har varit till besvär,
för den dagen kommer jag vet,
en sån som ger en annan chans,
som om ingen smärta fanns, en annan dag,
jag har alltid sökt en massa svar,
det finns ingenting kvar,
åh inget har jag fått, av åren som har gått,
jag har alltid väntat på nått bra, är det såhär det ska va?
när kommer min dag...

Der finns stunder jag inte kan vinna,
det finns stunder jag bara vill försvinna
jag vill vara stark jag vill stå kvar,
men saknar ord. Jag har alltid sökt en massa svar,
det finns ingenting kvar, och inget har jag fått av åren som har gått.. /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0