-Det är över nu men jag kommer ihåg alla dagar med dig,

Hej!
Är förkyld, feber ont i magen och lite sådär :/ Trist start på lovet, men då har jag iaf en anledning till att ligga i sängen och slöa och kolla på film hela dagarna haha ( det lät tjockt xD ).. Men iaf så igår hade pappa 50års kalas. Var riktigt roligt och det tror jag dom som var där oxå tyckte :) Kan lägga upp lite bilder här på det sen haha ska ni få se hur snygg pappa var i sina rosa ängla vingar och sitt rosa troll spö och dom rosa antennerna med stjärnor som han hade på huvudet haha!
<--- Exakt lika vingar och spö som pappa hade tror jag haha så ni kan ju tänka er hur snygg han måste ha varit ;) ! xD
 


Men eftersom jag är sjuk så var det lite drygt att sitta och frysa och vara social när man inte mår så bra så jag åkte hem redan vid halv 11. Och tack markus för att du har ställt upp att skjutsat hela tiden ;)

När jag kom hem så hade jag sådan tur så jag fick prata med en Filip haha det var skoj ^^ så jag somnade väl inte förens 1 iaf haha ^^ Men sovit dåligt inatt, fryser å sen är jag jätte varm sååå drygt ! Tagit alvedon nu så det är väl rätt okej nu iaf :) Inga planer för mig idag bara vila! På tisdag hoppas jag på att jag är pigg för då ska jag och min söte vän Markus åka till kupolen och shoppa :D

Äsch nu orkar jag inte skriva mera ska gå och kolla på Kusko<3 tror jag haha :D 
 


Puss - Dear, dear diary, I want to tell my secrets
Cuz you're the only one that I know who'll keep
them
Dear, dear diary, I want to tell my secrets
I know you'll keep them, and this is what I've
done

Kommentarer
Postat av: Emelie

Klart du ska gå!!

2009-02-22 @ 18:56:23
URL: http://emelielindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0