-En enda minut,

Här sitter jag igen, försöker att förstå vad som har hänt
En liten ung brunett, som är det allra vackraste jag sett
Han lovar mig att alltid stanna kvar, ja han lovar mig att jag är allt han har

Jag har aldrig kännt såhär, som om jag lever i en annan värld
Jag försöker slappna av, men det är alldeles för svårt när han är här
Han lovar mig att alltid stanna kvar, ja han lovar mig att jag är allt han har..



/ Förlåt mig om jag tvekar
Men mina tankar går fram och tillbax som ett pendeltåg
Ibland är livets lekar så svåra att förstå
Men jag går dit hjärtat slår

Faller handlöst, jag känner mig så fri

En enda minut sen har tiden runnit ut
Den kommer aldrig tillbax
Du bestämmer min vän, det är nu och inte sen
Det händer aldrig igen
Det blir aldrig samma sak /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0