-Glaaad,

Massor med snö har vi fått :)hej!
Ska snart dra upp till bussen nu. Har en lektion bara känns rätt världelöst att ens åka in spenderar seriösst mera tid på bussen in till stan haha. Men aja kul att ha något att göra iaf. Alltså jag är en person som vill ha mkt att göra hela tiden, det ska alltid hända något. Gör det inte det så hamnar jag som en säck potatis framför datorn / tv och bara gör ingenting haha!

Idag ska jag iaf träna så då får man jobba på lite så man blir lite trött haha. Sen efter det hoppas jag på att hinna gå ut och gå med Markus! Var ett tag sedan vi hittade på något nu. Men man är rätt trött efterskolan så då brukar jag inte orka göra så mkt även om jag vill ^^.. haha många har sagt att jag skriver för mkt på bdb elr vääldigt mkt, så tänkte jag skulle sluta skriva så mkt där och skriva mera här, då får ju den som tycker om att läsa en hel del läsning iaf! :) Men hur ska man skriva för att det ska bli intressant för andra att läsa då? Haha för när jag skriver så skriver jag bara ner det första som kommer upp i huvvet ungefär, så skriver nog mest av mig för min egen skulle för att jag gillar att skriva mkt! :D

har precis fixat ny musik på mp3 så nu blir det skönt att sätta sig på bussen och bara försvinna in i dimman av musik ;D
Vad händer till helgen för er andra då? :)
Själv var det meningen att vi skulle göra en sak jag och ca 10 kompisar, men just nu är det bara jag kvar utav dom. Känns himla tråkigt :/ men skiter i det nu, jag kommer ha roligt ändå för jag ska umgås med Linn på lördag :) 

Men nu fryser jag som en get så ska krypa ner i soffan en stund. Puss

GE MIG SOMMAR NU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0