-Kent - 400 slag,

Never make someone your everything, because when they leave you, you've got nothing.


Och jag saknar sommaren väldigt mkt setat och kollat igenom massa gammla bilder från i sommras och massa annat ..så funderar på att jag ska skicka in en del bilder på framkallning. :D Emelie

Annars så har jag mest legat och kollat på film har sen oxå städat av badrummet åt pappa. Och nu ska jag duscha och sen ska jag sminka mig och sen ska jag sätta mig och kolla på Bedtime stories! Sen ska vi åka och hämta Linn :D Usch känns som detta inte blev ett bra blogg inlägg haha, för trött i huvvet idag! Kanske skriver mera senare.
Hejs

/ Jag vill ha dig vid min sida igen,
jag vill känna lyckan att ha dig,
det kommer aldrig, aldrig bli så.
Ingenting blir som jag vill.. det är så jävla orättvist /

-
alla hjärtans dag..Inte min dag iaf. ='/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0