-love can change a life,

Ligger i sängen och lyssnar på mimikry och nyss setat och skrattat till " My name is Inga and im from Sweden" ( http://www.youtube.com/watch?v=4DgO6Ttn7rU&feature=related ) haha så sjukt löjligt så det blir kul juh xD 

Och ska snart kolla på någon film och sen försöka sova. Mår inte sådär jätte bra, har både ont i magen och ryggen så jag tror jag kräks >_< Usch! Lite ny musik på datorn med känns jävligt bra bla: Mimikry ( 5 album),Volbeat ( 3 album), en hel del musik med Joakim Thåström <3, a day away, a day to remember, Adept,Acceptance och mkt mkt mera. 

Nej men nu vet jag inte vad jag ska skriva mera. Men ni får gärna länka mig! Nu ska jag sova. 
Godnatt.

/Låt mig vara där du är,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0