-Måste ta det där tåget innan det går förbi,

Hej, min dagbörjade med att jag vaknade vid nio hoppade in i duschen, sen å jag frukost och satte mig och kollade på tv. Eftersom det bara var tråk på tvn så gick jag upp och kollade på Patrik 1,5. Men hann inte se klart hela för pappa kom och hämtade mig och vi åkte till banken. Känns bra att få vara med och bestämma hur jag ska göra med mina pengar och sådär haha. Sen har jag varit duktigt åh sagt att dom ska dra 250 från mitt studiebidrag och lägga bort dom så dom sparas någon annanstans! Duktigt Emelie ^__^ Sen har jag tagit ut pengar nu så jag kan köpa min systemkamera nu så fort som möjligt! YEEEY! Så har ni ideér på en bra systemkamera så skriv gärna det :)

Sen iaf åkte jag ut till en skola och hade PA med Emma. Och vi lekte med barnen en timme och sen bjöd vi på glass. Så kom hem till pappa igen för en stund sedan så hann se klart slutet på Patrik 1,5. Och den var rätt bra :) Så nu har jag ingen anning om vad jag ska göra, finns lixom inget att göra. haha. Så får se om det blir en film till.

Peace and love någon?! :D Får jag vill verkligen dit i år, så åk dit med mig då blir jag massa glad. 
Pusshejs!

Men alla dom drömmar jag har finns ej där. 
Jag måste ta en chans i mitt liv.
Måste ta det där tåget innan det går förbi.
Men jag förblir passiv står kvar där jag är.
Fast jag sagt till mig själv; jag gör det jag svär.
Jag vet att det är tragiskt att inte leva så som man lär.

När ska jag leva mitt liv för mig? 

Göra dom saker jag tror på?
När ska jag våga vara mig själv och fånga dom drömmar jag vill nå?
Så när kommer jag leva mitt liv för mig? 

Så säg att du förstår mig. 
Säg att du känner dig lika liten som jag.
Säg att du förstår mig och jag gör det idag.

När ska jag leva mitt liv för mig? Göra dom saker jag tror på?
När ska jag våga vara mig själv och fånga dom drömmar jag vill nå.

Var det sant? 
Jag måste börja tro på mig själv det är inte för sent för nånting så
när kommer jag leva mitt liv för mig, när ska jag våga vara mig själv
så kanske att jag lever mitt liv för mig...! 


/ Millencolin - E20 Norr <3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0