-nothin' could change what you mean to me,

HejHej!

Har inte så mkt att skriva just nu haha men hade lust att skriva så något lär jag väl kunna skriva ;D Jag vaknade vid 11 käkade frukost och duschade, sen var jag snäll och umgicks med min lillebror Adam ^^ haha och när jag kom upp från duschen så hade jag håret lixom insnurrat i handduken som en turban elr något haha ( tror ni förstår hur jag menar ;D ) .. Iaf så säger adam: haha Emelie du ser ut som du kommer från aladdins land!
Jag: haha va då är jag inte snygg med min turban ? ;)
Adam: nää... men du dom har juh sådana där hattar och skit på huvudet. ( haha snällt hattar och skit xD ) Lät mkt roligare när han sa det ;D

Sen så lyssnade vi på musik och sen så kollade vi lite på Anastasia! Sen orkade jag inte kolla nå mera på film så skulle sätta mig och spela Need for speed - most wanted eller vad det nu heter :) Men det gick på skit haha adam hade pillat med styrningen så var ju inte ens kul att spela, så jag fick ett litet damp ryck och kasstade dosan i golvet >_<
Adam bara: Meen ååh Emelie sådär fåår man faktiskt inte göra!
haha som om jag inte visste det, men jag blev sur för det gick inte som jag ville haha usch så elak jag är :P

Sen drog Adam och åkte slalom så nu är jag "barnvakt" åt hans tamagotchi och har nyss gett den mat och lite godis haha ! Sen sa jag till Adam att jag kommer inte vara hemma hela dagen för att jag ska bort med markus till kupolen.
Då var hans svar: Då får du ta med den!
Jag bara: nej men den får du själv ta hand om när du kommer hem.
Adam: Nej bra tar du med den.*snabbade sig att stänga min dörr och springa ner* xD

Så nu sitter jag och den lilla tamagotchin här i min säng och lyssnar på musik. Funderar på jag ska lyssna igenom massa gammla skivor jag hittade har jag något att göra medan jag väntar på Markus.

Och mamma har varit på mig nyss och tjatat om jobb och att börja leta jobb.. Usch blir så less! Jag vill inte jobba inom äldre vården och dagis å fritids >_< Men då säger hon att jag ska vara glad för det jag får, och visst det förstår jag med, men jag tycker synd om dom tanter jag ska ha hand om för jag kan fan ingenting om det där! känns inte som jag lärt mig något på dom här 3 åren, vet knappt vilken sida hjärtat sitter på haha! Så hon har försökt att fått mig att ringa till ett ställe idag men vågar inte kommer säkert bara säga fel ^^ Måste ta en dag då jag känner mig lite modigare haha :P Känns som det är så mkt jag har kvar och måste göra allt känns ¨såååå tungt och sämre blir det när alla tjatar.. bla så är det körkortet, söka ett jobb, göra min APU i sommar så jag får ett betyg, sen skriva klart ett arbete som ska vara inlämnat nästa vecka, och sen börja skriva på PA arbetet. Usch känns tungt nu känner som det är så mkt jag måste tänka på.. Och sen lika så om jag vill plugga vidare eller fortsätta att jobba i stället. Seriösst så har jag inte en anning vad jag vill göra.. Jag tror jag vill båda delarna eller jag vill så mkt men det är både pengar som behövs och sen så går dom ju på betygen med om jag ska plugga vidare, och eftersom jag inte har topp betyg så tar jag mig väl inte in på vad jag vill heller. Och då är det ju inen vits, om jag inte får göra det jag vill. Men nej nu ska jag inte låta så sur å deppig ^^ Men det är dom saker som känns lite sådär halv drygt just nu.

En kul sak var att två gånger nu har jag fått hem ett stort häfte i postlådan som är nå slags forskning elr nå skit. Så dom vill att man fyller i det där och lämnar in det och sen får man en bio biljett. Men saken är den att båda gångerna jag fått häftet har jag rivit sönder det och kasstat det har inte orkat brytt mig. Och sen idag när jag kollade i postlådan hade jag fått ett brev, så  jag rev upp det, och i brevet låg en bio biljett!! haha så tack för den ;D Skicka gärna flera men inga flera häften haha! Så inte vet ja heller om någon annan jävel har fylt i mitt häfte å skickat in det elr om dom bara skickat hem den ändå, men tycker det var lite konstigt, men sen nu funderar jag inge mera på det har ju fått en bio biljett bara sådär haha! :D Så någon som vill gå på bio någon dag? :D Typ på Kenny Starfighter haha ? ;) Såg att den skulle bli på bio igår på reklamen, Filip tyckte jag var seg som inte ens hade sett det än haha.. men aja bättre sent än aldrig ;)

Nu ska jag göra något annat än att sitta här och skriva. Kanske ska ut och gå med Tamagotchin ? (A) xD
PussKram

/ Don't call me even if I should cross your mind
Hard enough I don't need to hear your voice on my messages
Let's just call it quits it's probably better
So if I'm not returning your calls it's 'cause

'Cause I'm not comin' back I'm closing the door
I used to be trippin' over missin' you but I'm not anymore
I got the picture phone but baby your picture's gone
Couldn't stand to see your smile every time you dialed

'Cause it's over../

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0