-Our memories makes us who we are. You can't change the past.

Tjoohoo! 
Undrar vilken som läser min blogg egentligen? ^_^ Anyway inatt hade jag en skit bra dröm! mmh! man ville lizom inte vakna haha men tyvärr gjorde jag det, så den försvann... Fast har ni någon gång drömt något och sen när ni vaknar så sitter känslan från drömmen (elr så som man kände i drömmen ) sitter fortfarande kvar när man vaknar, och man tänker på drömmen typ hela dagen? .. aja iaf så var det för mig, tänker fortfarande på den haha. Och det är läskigt, men den var bra iaf så det är en rätt kul känsla så jag är sådär skit glad just nu. Och sitter och lyssnar på min braiga musik ! :)

En annan känsla har dock försvunnit nu, OCH det känns så bra att den är helt borta nu!  Så nu kan jag lyssna på musik och se på bilder utan att ens bry mig om det som varit.. Elr okej det kommer lite lite känslor tillbaka eller vad man ska säga men dom går över lika fort, så jag antar att det är såhär det känns när det gått över och man kan börja om igen? Och sluta sakna och vara ledsen mera! ÅÅh så bra det känns. emelie är mkt glad nu.

Snart kommer mamma och hämtar mig och jag ska hem till henne och äta med familjen sen ska jag nog mysa och spela tv-spel med mina två bröder (;
Puss :*

Först PA med Emma, sen träna.. Sweeeet!

-Alla fattar utom du,


Kommentarer
Postat av: kusseburre

kanon att du mår bättre i allt det där! det är inte värt att offra din glädje för. love you<3

2009-02-02 @ 18:56:49
Postat av: emilia

Hahahah xD jojo! ja jag kommer sakna dig med ! jaa så klart! jag kan ta med någon hem åt dig ;) hahah!

2009-02-05 @ 13:19:59
URL: http://mijjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0