-Singing that melody,

Hej!
Riktigt kul dag idag! Skolan började med att den var helt okej vi hade rätt kul idag. Sen sprang jag runt med Emilia på stan en liten stund och fikade med Filip och Amanda och Emilia, det var mys:)
Sen kom Markus och hämtade mig och vi åkte till Romme och där träffade jag Filip :P Haha snacka om att jag var nervös sov knappt inatt och hade ont i magen som tusan, men sen när vi väl kom fram till Romme var det inte så farligt haha :D 
Men kul iaf att ha träffat honom nu :)
Sen skulle han åka hem igen och jag och markus drog oss til kupolen och kollade runt på lite kläder, men ingen utav oss hittade något så vi bestämmde oss för att åka dit igen på måndag kanske :)

När vi kom hem åkte vi först upp till pappa med en bukett blommor som jag köpt till honom idag för att han fyller 50 idag. Sen skjutsade Markus hem mig till mamma igen, och sen dess har jag bara degat framför tvn och nyss sett klart på anastasia ;D läänge sen jag såg den haha ..Sen har jag mest nördat msn. Men mår inge vidare är sjuk, har kanske feber, fryser iaf jätte mkt och sen är jag snorig och nyser hela tiden haha och halsen gör med ont xD Jävla skit att man skulle bli sjuk nu på lovet, och lika så sjuk till pappas kalas i morgon suger rätt mkt pung. men men får väl stanna där så länge jag orkar :)

nu ska jag nog soova. så godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0