-To write love on his arms,

Hej!
Skönt att alla hjärtansdag är över. Så depprimerande dag för oss som inte har någon, man ser å hör om alla andra som har det så bra å mysigt tsm med någon som dom verkligen tycker om sådär massor. Åh sen sitter vi andra här och det finns inget att göra för alla är upptagna, och hade man varit ute på krogen å alla hjärtansdag hade alla bara pratat om hur typ ensam man är. haha så löjligt, jag tycker jag hör många runt omkring mig som alltid pratar om hur många saker som är överskattade, och jag har adrig riktigt fattat vad dom menar med det. Men nu vet jag en sak jag tycker är överskattad och det är alla hjärtansdag. Man kan juh hoppas jag ändrar uppfattningen om den dagen någon gång, men jag har då aldrig "firat" eller vaad man gör den dagen hitills så..Men aja inte meningen att låta deppig. För jag är faktiskt väldigt glad och på bra humör.

Igår kom Linn hit och vi hade riktigt kul! Först fick hon sina 18års presenter av mig, sen så spelade vi tv-spel och sjöng sing star till 2 inatt tror jag haha. Så idag har jag förjävligt ont i halsen, men det var det värt haha ! Inte haft så kul på länge, så snart får vi göra om det Linn! Och hoppas oxå du hade en fortsatt bra dag idag med på din födelsedag när du kom hem :)

Idag har jag tagit mig tid att lägga in bilderna från kameran på datorn som jag fotat för ett tag sedan. Sen så var jag ute och kollade på Axel (lillebror) och hans två kompisar som var ute på åkern och åkte med skotern. Sen satt jag och Axel och kollade på Vinterviken, efter det så tränade jag lite själv här hemma haha i typ en halvtimme kanske. Sen satte jag mig och ritade medan jag lyssnade på Kirre ( en ljudbok som vi ska ha lyssnat på eller läst boken till lovet) så gjorde klart alla frågorna med och skrev klart allt. Så blev nyss klar! skönt.

Nu sitter jag här i sängen hos pappa och funderar på att sova, är riktigt trött sen igår. ^^

Imorgon ska jag först till banken med pappa runt 12. Sen ska jag och Emma till en skola och göra klart det sista med PA arbetet. Så inte långt kvar tills det är klart heller. Sen blir det mammas 2 veckor nu oxå, och sen kanske träna på kvällen ;)

nej men godnatt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0