-Live every second like it was my last one,

Hej.
Igår var en bra dag men kvällen var jobbig. Var ledsen i flera timmar och pratade med mamma om det. Orkar inte ta upp det här på bloggen.. Men som tur var har vi pratat igenom det nu och allt känns iaf lite bättre. Hoppas på att allt löser sig.
Idag där emot har det var en hel del skratt med Emma och Peniz(Pernilla) :D Typ klar med alla arbeten med och får sluta tidigare i morgon! Ser jag fram emot, för efter skolan i morgon ska nog jag och PeniZ hem till Emma och vi ska mysa med en del filmer ^^ Torsdag låååång sovmorgon så veckan kommer gå fort!  Och på fredag kommer mina flickor hem till mig och det blir "tjejkväll"! Längtat ända sedan vi bestämmde det haha för vi har alltid lika roligt tsm. jag älskar er! :D <3

Lördag blir det bara filmkväll med en massa annat bra folk :) Så vi ska leva på pizza hela helgen, jag känner mig redan fet! Hmm ja vad mera? äsch får nog sluta skriva för mamma ropade att maten var klar. men hejsvejs och glömm inte att kommentera och länka mig :)

"If I live every moment
 Won't change any moment
 Still a part of me and you
 I will never regret you 
Still the memory of you 
Marks everything i do 
Just like a tattoo
 I'll always have you.."


Kommentarer
Postat av: Emilia!

Jag älskar er med :D <3

2009-01-21 @ 09:10:03
Postat av: emserrr

pooop<3

2009-01-22 @ 17:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0