-Love is dead,

Tjohej! 

Idag har vart en vääldigt bra söndag. Vaknade vid halv 11 efter bara några minuter tror jag ringde Emilia så jag GICK inte ÅKTE haha (A).. Men tyvärr så är mina skor bajs, så mina hälar är helt sönder nu och det gör väldigt ont kan jag lova haha. När vi kom hem till Emilia så tog vi fram skotern och åkte lite skoter. Och sen tog vi bob efter skotern och åkte på isen! Det gick galant elr vad säger du Grinch? ;D Inte har du ont i armarna heller haha? aja kul var det iaf! Efter att varit ute en rätt lång stund så gick vi in och spelade nintendo 64 och bla super smash bros haha jag älskar det. Nog för att jag kom trea varje gång men ändå xD Sen åkte vi hem till mig och kikade på en film (: 

När Emilia hade åkt hem la jag mig i ett bad och kollade klart på en annan film jag somnade ifrån i lördags. Släckte alla lysen i badrummet så det var helt kolsvart haha. Efter badet satte jag mig och kollade på Miami ink med pappa :) Skolan i morgon och vårat nya schema har börjat gälla känns grymt skönt för det är rätt bra schema! Så sovmorgon i morron, Clabbe skjutsar mig till skolan. 

Så ska nog försöka sova lite nu, OM jag inte ska pyssla med photo shop en stund. aja får se :) GodNatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0