-Nyår,

Hej! Orkar nog inte blogga idag haha. Men bra dag igår iaf. Och nu hoppas jag på ett riktigt bra år! :D Nyår firades iaf tsm med en hel del från Hv06 och med min Grinch. Sen bar det av ner till Etage med Emilia, Amanda, Sofi och Katrina :) Det var trevligt, mmeeen jag hatar att dansa haha så jag umgicks med trevliga jocke :D

Sen hade jag tur så mamma hämtade mig i stan. Så vi fick med oss en Thomas hem med haha :D Tack mamma för att du hämtade!
Men så vad gjorde ni andra på nyår då? Haft det bra ? :)

/Emelie

"efter allt vi gjort, gick vi skilda vägar, och trots att du är den jag vill ha nära. och nu tänker jag, på den känslan som föddes den dagen den gången, som våra läppar möttes. men av olika skäl står jag nu här, jag har frågat mig när skrattet förvandlades till tårar. men jag får inget svar har bara minnen kvar du vandrar runt i mina tankar denna kalla vinterdag. har du tänkt som jag att livet var som vackrast när vi vandrade längs vattnet och vi var tillsammans. för jag älskar dig, älskar och kom ihåg, att jag blev kär i det vi hade du var min ängel från det blå. du var min ängel från det blå..." 

awwh gillar texten :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0