-Tiden läker alla sår…djupa sår lämnar ärr,


-Sanningen är att jag är sjukt glad att jag träffade dig och du är det bästa som någonsin hänt mig. 
Du kommer alltid vara en av de bästa vänner jag har/(haft). Så tack för allt du har gjort för mig. Ville bara att du skulle veta det. Vet inte ens om du läser men.. nu har jag iaf fått skriva av mig. Och jag är oxå ledsen att det tar så lång tid för mig att glömma allt, men ja jag vet inte det går bara inte.. - / Hade skrivit mkt mera före, men det kändes bara dumt så tog bort det.

Men nej ska sova nu. <3

"asså man ser att du börjar skriva, sen tänker du lite sen börjar du as garva xD Sen skriver du samtidigt som du garvar sen slutar du för du garvar så mkt,sen när du skrivit klart å skickat de så garvar du för att du läser de igen xD sen börjar ja garva för du e så jävla störd xD " 

Haha jag gillar det ^^
Bedlight for blue eyes - Michael - http://se.youtube.com/watch?v=EvaxTz9GESQ älskar låten, så ni borde lyssna. (:
ett av många minne.

gamal bild. (:

I still miss you know and then..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0