-Two stars,

Hallå! 

Varit hemma idag för mådde piss igår, hade jätte ont i magen så jag trodde seriösst jag skulle dö, usch vad rädd jag var där ett tag... xD Så stannade hemma idag. 
Så vad har jag gjort idag då? Joo typ bara vilat, kollat på 4 filmer haha. 

Började kolla på en komedi som heter whos your daddy haha den var rätt kul faktiskt, 
sen kollade jag på Zoom, njaa den var inge vidare..

Ja åh sen kollade jag på Yes man och den var helt okej! Hade trott den skulle vara lite roligare, men äh den får helt klart duga jag gillar den.. 
Sen nu alldeles nyss har jag sett 1 Litre of Tears det är en japansk film typ drama. 

Men den var lite seg, men annars bra och sjukt sorglig. 
Så i morgon åker jag till Uppsala med mamma. 
Rätt nervöst, har lixom ingen aning riktigt om vad dom ska göra. 
Men det ska nog gå bra, och ska bli rätt intressant med. 
Sen blir det nog att äta lunch med mamma och kanske vi hinner kika runt lite på stan där. 
Tar väl med kameran så kommer väl bilder sen på BDB :D Om jag skulle ta och försöka sova nu då. 

aja godnatt. :) 


Turn on that radio 
As loud as it can go 
Wanna dance until my feet can't feel the ground (feel the ground) 
Say goodbye to all my fears One good song, they disappear 
And nothing in the world can bring me down (bring me down) 
Hand Clapping Hip Shaking Heart Breaking 
There's no faking What you feel When you're right at home, yeah 
Music's in my soul I can hear it
 Every day and every night It's the one thing on my mind
 Music's got control and I'm never letting go 
No, no I just want to play my music

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0