-Grillning ikväll,

Hej!
Har inte orkat skriva på ett tag, har inte haft något direkt att skriva haha. Har för en stund sedan städat klart lite överallt tills allt folk kommmer ( för ikväll ska vi grilla med dom bästa <3) , sen har jag sminkat mig och gjort mig klar, elr ja inte riktigt valt ut kläder än, men vi får se vad det blir ;D

Har typ bajs tråkigt nu så sitter och funderar på vad jag ska göra.. Kanske kolla på en film innan allt folk börjar komma. Dagen har bara försvunnit, känns som man inte haft tid till att göra så mkt haha. Hoppas kvällen blir lång för det ska bli så grymt kul ikväll. För idag kunde verkligen alla kommma ! (tyvärr inte pernilla men inte så lätt eftersom hon nu mera bor i Skåne ^^..)



I morgon fyller Rikard och Julia år så GRATTIS till er, och hoppas ni får en jätte bra dag :D

Jag börjar jobba på måndag på sjukhuset, ska blir roligt, men jag förstår inte hur jag ska orka upp på morgonen är så trött så skulle kunna sooova hela dagarna xD

aja ska se film nu och sen leta kläder.
PUSSSS

Jag ÄLSKAR dig över allt annat Filip Norén <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0