-Please don’t say too much,

Hej!
Inte skrivit på så länge. har igentligen inte orkat för har jobbat rätt mkt och när jag kommer hem från jobbet blir det mest att kolla facebook/ BDB och bloggen lite fort och sen vill jag mest umgås med Filip ^^
Iaf så är det jätte kul på jobbet, jag trivs verkligen. Nu hoppas jag på att få stanna kvar sen, så att jag och Filip kan skaffa lägenhet och flytta :D För han är världens bästa verkligen! 

Vecka 32 kommer Filips farfar, pappa och lillebror hit och hälsar på det sak bli roligt! Så jag hoppas jag kan få mina 3 dagars semester då under den veckan. :)

Min dator har cpat sönder igår så jag är apsur över det... Hoppas vi får den att fungera sen för jag klarar mig inte utan datorn jag blir seriösst heeelt rastlös xD 

Somnade ungefär 16:30 igår och sovit nästa hela tiden till 09:15 idag.. Trött Emelie kan jag lova, känner mig fortfarande trött, men jag vet inte det har inte varit en bra  vecka direkt, vet inte varför men den har inte kännts så bra iaf >_<
aja får hoppas på att det känns bra snart! Nu ska jag nog lägga mig och kolla på en film elr något.
Puss

Filip Norén - dubetyderalltförmig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0