-Suck,

Hej!
 Jag jobbar för fullt och ledig ca 2 dagar i veckan om ens det?.. Så det blir inte mkt tid över att umgås med vännerna (vilket jag tycker är skit tråkigt).. Och är jag ledig en dag så brukar jag inte orka hitta på så mkt för det finns en del saker som behöver göras hemma med, och ibland känner jag mest för att vara själv och bara behöva tänka på mig själv lite med ^^.. Fast för det mesta när jag är ledig har jag försökt att höra av mig till ala här i närheten. Men folk verkar ju aldrig kunna.. och sen är det till MIG alla klagar å säger: Varför ringer du aldrig?  elr vi hittar aldrig på något längre? Länge sedan vi grillade hos dig nu?
Då har jag en fråga... varför ska det alltid vara upp till MIG att ringa och ordna allt? Jag tror aldrig vi varit hos någon annan och grillat och sådär, det händer iaf sällan.. Fan fixa något själv om ni nu vill ordna något. Jag försöker ibland men det är ju inte många som verkar hjälpa till.. Åh sen Du kan väl ringa själv och fråga om vi ska hitta på något, elr hur? hur svårt kan det vara?

Nu är det upp till er att höra av er, för jag är trött på det här nu...
(jag tycker att det är jätte roligt att ni vill vara hos mig och grilla osv, men vore ju roligt om någon kunde ordna något nån gång oxå.)

ingen bra start på dagen alls, hoppas den blir bättre sen då jag ska in till stan och shoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0