-Chalala lala

Hej!
Dagen har gått rätt fort fast jag inte haft något att göra. Har haft riktigt tråkigt haha. Så jag började med att "borsta" av huset (för det ska röd målas), så gjorde klart typ allt det jag hade lovat att göra haha. Det var drygt kan jag lova, men nu är det gjort!

Sen har jag städat (ovanligt ^^), duschat och sedan nördat guitar hero för jag vill bli duktig ;D Måste ju få visa min söta krok när han kommer hem att jag blivit bra på det så han slipper skämmas haha xD... Fast jag suger fortfarande, men har några dagar till på mig att öva! ^^

Inatt kommer iaf Filip hem från Riga :) Vilket jag tycker är himla bra för då får man prata med honom i telefonen iaf. Saknar honom grymt mkt, ucsh jag hoppas han kommer hem till mig snart igen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0