-Den 10/6,

Hej!
Åh vad jag är glad idag, har nästan svårt att sitta stilla haha. Jag och Axel har rensat ur både hans och mitt rum och slängt en massa saker. Känns skönt att få bort en del haha. När pappa kommer hem ska jag försöka få honom att flytta ut sina saker från sitt sovrum som han har nu och in i sitt nya, så att jag sen kan ta hans gammla sovrum och Axel mitt sovrum. Axels sovrum kommer vi ha lite olika saker i bla tv och sådant bajs ^^ 

Men jag är itne glad för att vi har städat utom för att på Onsdag klockan fyra på morgonen åker jag och Clabbe för att hämta Filip och alla hans saker. Så alltså på onsdag 10/6, flyttar Filip hit !! :D Åh gladare än såhär kan man inte bli ;D
Sen på fredag är det studenten, åh så mysigt allt kommer bli :)

Så jag tänkte helgen efter studenten elr något sådant, så tänkte jag att vi skulle grilla och sådär hos mig, så jag hoppas på att det får bli apfint väder framöver så att det hinner bli varmt i vattnet så man kan bada oxå!
Åh vad jag tycker om allt nu haha.

Jag älskar dig mer än mest av allt <3

I morgon blir det att in till stan och kolla på RIX FM med mina söta flickor<3 och kanske lilla gulliga Markus om han mår bättre, ska bli riktigt kul, även om jag tycker att RIM FM suger pung men ändå! ;) Sen ska Emilia, Emelie och Pernilla sova hos mig åh så mysigt :D

Talang ikväll jag kommer sitta framför tv med en stor godis påse och se tjock ut, någon som vill göra mig sällskap? ;D

-PUSSS-

Kommentarer
Postat av: Filip

Jag älskar dig mer än mest av allt!! o mer ändå (A) <3

2009-06-06 @ 21:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0