-Går inte,

Hej!
Den här dagen har gått fort. Klockan är redan nio och det känns som att jag nyss klev upp haha. Iaf så idag har jag bara simsat och sen legat och kramat om min Filip, för idag åkte Filip tillbaka till Oxelösund för att städa ur lägenheten och sen ska hans familj till Riga i morgon.
Så nu tar det en vecka sen kommer han hem igen, och det sjuka är att jag saknar honom redan, och jag har bara varit ifrån honom några timmar ^^ Men det är väl bra att det är så för då märks det verkligen hur sjukt mkt han betyder. :)

Så nu när jag är själv och har tråkigt, och har nyss städat vårat rum så nu ska jag nog lägga mig och tröst äta glass och sakna Filip, samtidigt som jag spelar lite sims 3! :D haha...
Känns som att jag skulle starta en helt ny blogg där jag kan skriva av mig allt bra jag vill säga om Filip haha. Finns så himla mkt att skriva :D Han är för bra!


Puss Puss - Går inte med ord att beskriva hur mkt jag tycker om dig, <3



-För alltid-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0