-Trött,

- Min fis ligger och sover just nu, och fyy vad han är sööt (: -

Jag älskar dig mest av allt <3


Så vad ska ni göra idag då när det är midsommar? :)
Själv ska jag iväg till farmor och farfar och fira midsommar tillsammans med dom och en hel del andra släkingar, ska bli riktigt kul! Men tråkigt att det är sådant piss väder bara =/ Vart är sommar vädret kan man ju undra x) ! Blir lite deppig på att det är skit dåligt väder nu, för lovar att sen V.28 när jag börjar jobba då kommer det vara strålande sol och alla kommer bada å ha kul, och själv kommer jag vara innstängd på ett lassarett haha. får hoppas det är fint väder dom få dagar jag är ledig iaf ;)

nej nu ska jag simsa!
Jag har nämligen blivit simsialist på senaste tiden ;P

PussKram - Ha en trevlig midsommar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0