-8/3-09

Hej!

Sitter hemma hos mamma i Axels rum och kollar på spårlöst. Idag åkte Filip hem, vi skjutsade honom till tåget som gick vid halv 6, när jag kom hem så åkte jag ganska direkt och tränade ett intensiv pass. Var trött när jag kom dit , fast det gick bättre än vad jag trodde iaf. :) Så det var rätt kul. Men iaf så tänkte jag skriva lite om min vecka/helg.

Har hoppat över skolan för att den 6/3 kom Filip och hälsade på mig sen åkte han hem en sväng på måndagen men kom tillbaka igen på tisdagen så man kan väl säga att han varit här från den 6- 16/3 (idag) ^^ Det har varit riktigt kul och mysigt. (: Så jag är sådär jätte glad! Och jag tycker om dig massor Filip Norén 18 år (hahaha xD ) <3
Vad har vi gjort då? Hmm.. kollat på en massa filmer, bakat pizza, och varit på Arenan och kollat på Dia psalma och Itchy daze och ett till band,sen varit ute och gått, och hoppat i snön , spelat en massa sims (för filip har varit söt och hjälpt mig med sims ;D ), sen har jag nog bara pussat på Filip haha :D

men nu ska jag sova är massa trött :)
Pusskram

För att jag tycker om dig Filip <3

Kommentarer
Postat av: Filip

Du gör mej HIMLA glad hela tiden!! :D Tycker om dej massor oxå!! <3

2009-03-16 @ 23:06:17
Postat av: emelie

<3<3<3

2009-03-17 @ 07:10:41
URL: http://pinkumbrellaa.blogg.se/
Postat av: Elisa

Ååååh, sööött (A) <3 =)

2009-03-17 @ 18:46:02
URL: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0