-Himla kär är jag i dig PeniZ,

Hej!

gaaah sitter i skolan nu och har hål sjukt lång tråkigt funderar på att åka hem tidigare och spela lite Sims är riktigt sugen på att spela haha xD Himla mkt nörd jag är. Men usch vad jag har börjat sagt och skriva himla hela tiden haha. Ditt fel Filip ! xD (A)...Ja tur man har musik här bredvid sig iaf, PeniZ sitter och sjunger "ååh Sara kom ut ikväll tr alala " haha, låter väääääldigt bra ! ;D
Nu skäms hon för att jag skrev det där, så nu sitter och pillar på tangent bordet, och under det finns det som två saker som håller upp det, då säger idioten: Det här har som två STÖDBEN under hahaha. Så fult stödben xD Låter som en jävla benprotes xD ja hon är väldigt söt den lilla smurfsnoppen, ( hon är rätt blå idag så passar bra att hon är en smurf snopp)
Pernilla: Nu är du övertrött Emelie! haha xD
Pernilla: emelie hur ska vi göra nuu då vi måste bestämma oss nu?

Jag: Pernilla sug mitt ollon!!!
Pernilla: Du är juh bra slut du!

Men nääääh nu ska jaaaaaag kittla på Pernillas lilla snopp, och sen ska jag nog åka hem.

PUSSS

Filip <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0