-I Oxelösund,

Hej! 

I torsdags åkte jag till Oxelösund till min bajs Filip! :D Var framme vid halv 6 och då var jag riktigt trött på att ha åkt tåg / buss hela dagen, så vi gick ut och gick en stund och sen blev det bara att mysa framför tvn :)
Fredags , lördags slööat och varit onyttiga med godis och pizza haha, men haft himla mysigt å kul och spelat tv-spel haha! 

Just nu iaf så sitter jag i Filips säng med min mobbade lilla datorn, medan han har gått för att hämta pizzan (; Och i morgon ska jag åka hem >_< Vill inte hem! Vill bara stanna kvar så grymt skönt att vara här och trivs jätte bra här, plus att han är det bästa som finns :) Idag har jag sovit massor haft ont i magen och ryggen :/ Sen har vi tagit det lungt och sen har vi kanske varit ute och gått i typ 2 timmar eller något, måste ju visa honom att jag faktiskt hittar här i Oxelösund haha (A) ;)

Hinner vara hemma några dagar sen på fredagen kommer Filip hem till mig och förhoppningsvis stannar han i två veckor! :) Då sista veckan får vi vara själv hemma hos mamma då dom är i Idre ska bli riktigt mysigt! :D Såååå nu längtar jag bara tills det blir fredag.

Jag älskar dig och du är det bästa som finns min sötkrok! :D <3
Em - Filip

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0