-Let go,

I thought that by telling myself and everyone else that I hated you. That sooner or later I would come to believe it. 
But I now realize that by lying, it makes me want you even more.




Hej!

Min dag har varit rätt stressig, men har hunnit med en hel del! Gjort klart 2 arbeten och börjat skriva på PA rapporten. Känns bra att ha kommit igång. Vid 12 åkte jag med Emma och moster och åt mat tsm med dom uppe på lugnet. Det var mysigt att få umgås ltie med moster och kusin haha :D Kom hem klockan fem och efter bara en timme åkte jag iväg med Emilia och tränade ett medel pass. Gick faktiskt bra fast jag var helt tom i magen och huvud värk och trött xD Men det gick!

Just nu sitter jag i sängen och pratar med Filip samtidigt som jag sitter och kollar på The day the earth stood still, sett typ halva och den är helt okej. I morgon halv 3 kommer Filip hit, ska bli så sjukt kul ! :D Så ska smita lite tidigare från sista lektionen så pojken slipper stå själv vid tågstationen och vänta haha :P Sen ska vi åka hem och sen ska jag och Filip och Markus på bio, vi ska se "män som hatar kvinnor". Någon som sett den?  aja verkar helt okej iaf, och ska bli mysigt att åka iväg med både markus och filip. Så kommer bli en såååå bra helg tror jag :D

men nej orkar inte skriva så mkt mera. mera än att Filip är en krok haha ! ;)

GODNATT :*

"Sometimes we choose to let go of the feelings, coz we get rid of the pain.
But in the end, pain was all over our heart. It's like a virus that could kill someone's heart."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0