-We'll leave the past in the past,

Hej!

Känns som att jag inte har skrivit på länge nu. Iaf så har jag nyss haft lov (lovet slutade idag). På lovet har jag nog inte gjort sådär jätte mkt, mest varit runt med Markus och shoppat haha och ut på krogen en vända med, annars har jag bara slappat och varit sjuk haha. Firade mormor i fredags som fyllde 70 år det var kul för vi överraskade henne så hon blev rätt förvånad ;D
Emma Morfar Mormor<----Emma,Morfar och Mormor <3

Sen i lördags (28/2) var Linn och Emilia här och vi spelade tv-spel och kollade på tv och hade mysigt ! :D hade velat haft med Emelie oxå :/ hon saknades =/ Men vi får göra om det snart igen och då ska DU med oxå Emelie :) Så alltså Ex3 ( Ex3 står då för Emelie, Emilia och Emelie dom 3 E'na haha xD ) och Linn haha ;) ( låter ungefär som dom tre vännerna och jerry / dom tre vännerna och Linn haha xD )..
Jaa vad har jag mer gjort i helgen? Har ju äntligen köpt en system kamera så har varit ute och fotat lite, finns lite bilder på bdb (:

Men finns inte så mkt mera att skriva, ska väl dra iväg vid 18:15 och träna med Emilia ! Skoj :D Då blir det intensiv så då får jag kämpa hahah xD kommer vara helt slut när jag är klar med det passet hahah.. men tantgympa <3 är kul ! (x

Sitter på msn och försöker tvinga hit Markus för jag saknar ju honom så mkt haha :P
Så får hoppas han tittar förbi en sväng!

Gaaah jag längtar iaf massor till Fredag,
för då kommmer Filip och hälsar på mig och stannar här tills måndag s
å jag är massa glad :D <3


PUSSKRAM       
Simple plan - When i'm gone,
Photoshop
Åh ni bara måste lyssna på Tokio Hotel - Hilf mir fliegen faktiskt jätte bra!
http://www.youtube.com/watch?v=owlggveBRKE

-We'll leave the past in the past, 
Gonna find the future.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0