-You are all that I need ,

Har nog inte riktigt fattat det än, tänk att jag har dig :O ... 
När jag vaknar på morgonen så tror jag alltid att det bara är något jag drömt under natten... Att jag har dig alltså!
Alltså det är för bra för att vara sant helt enkelt! :P
Du gör mig så himla glad och du får mig att må sådär jätte bra och aaah är så glad så jag vill bara springa runt och typ skrika hela tiden bara för att alla ska se hur sjukt glad jag är haha :D
Jag älskar dig <3

Hoppas verkligen på att få åka till dig på torsdag, saknar dig massor.


"I miss you like crazy 
Even More than words can say 
I miss you like crazy 
Every minute of every day 
I'm so down when your not around "


saker kan faktiskt bli bättre ! (:

Kommentarer
Postat av: Filip

:D:D:D! Jag älskar dej!!<3<3<3

2009-03-22 @ 19:41:48
Postat av: Mej

åh jag dig :) <3

2009-03-22 @ 23:32:14
Postat av: Elisa

Bra att du får vara glad =D gulligt =D

2009-03-23 @ 18:13:57
URL: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0