-Kanye West - Heartless,

Tjoo! (;

Jättebra dag idag! Torsdagar slutar vi annars vid halv 5 men idag slutade jag redan vid halv 1! Riktigt skönt, så blev att ta tio i 1 bussen hem. Innan bussen kom hann jag kolla hur mkt pengar jag hade på kortet med, trodde jag var fattig som vanligt, men NEJ då inte denna gången, hade mera pengar än vad jag trodde så känns jävligt skönt kan jag lova ;D Så snabbade mig in på Gina Tricot och köpte ett rosa linne. ^^

     När jag kom hem började jag direkt att städa mitt rum, för det var rörigt och kände att jag ville torka av golven å greja haha. Så har nyss legat på golvet och torkat av mitt golv för hand! xD Ska snart göra det med en mopp bara jag fixat varm vatten först hahah. Känner mig verkligen som en städ kärring, och jag luktar ajax - citron, MUMS! xD

Aja men när jag är klar med att städa vet jag inte vad jag ska göra. Vill hemskt gärna åka och träna, men antar att jag inte har skjuts :/ Så det får bli att slöa framför datorn med photoshop och vara social på msn haha, vilket liv! ;D Händer inte mkt spännande här direkt.

Men måste bara skriva ner något jag tycker var så kul idag i skolan, men ni kommer nog inte tycka det är kul för ni var inte med haha och sen så antar jag att ni har bättre humor än mig, Emma och PeniZ xD
      Men så iaf på psykosocialt lektionen så pratade vi om hur man har ett bra samtal med någon som tex mår dåligt eller sådär. Och lika så hur man gör ett dåligt samtal. Så skulle vi dela in oss i små grupper på tre. Så det blev alltså Jag, Emma och Pernilla ( PeniZ).. Då var det planerat så att en av oss skulle vara en ung tjej som kommer tex till en lärare och ska ha samtal med läraren, och den tredje skulle vara en person som observerade samtalet.
      Och jaa vi satt längst bak i klassrummet och var nog rätt övertrötta för vi skrattade åt en massa saker och orkade inte alls ta det seriösst det vi skulle göra. Så Pernilla skulle då vara en tjej på 14 år som var med barn. Och Emma var en lärare som var FÖR känslig och ja som inte alls kunde ha ett "professionellt samtal" ( som det kallades för) med eleven.
  haha men då iaf rycker Emma tag i Pernillla och börjar krama om henne ( samtidigt som hon lossas gråter) , och klappar Pernilla över håret som om hon vore en hund hahah ! Sen säger idioten: Åååh Pernilla.... (lossas gråter lite till) .. har du fått stock ! HAHA xD / antar att ni inte ens tyckte det var kul haha, men vi hade himla roligt åt det i klassrummet iaf (a) xD
  Och jag trodde Emma skulle typ vara mera seriös så ja satt där å lixom inte tänkte på det så mkt vad hon gjorde, sen säger hon " har du fått stock" haha jag trodde jag skulle dö av skratt, jävla cp till å komma på något sådant bara sådär xD

Men aja skit samma nu ska jag fortsätta städa xD 
Nya bilder på facebook och bdb (: 
 Puss!                                                                                                          

Vilka är det som läser min blogg egentligen? Vore ju rätt kul och se vilka som läser ;D

Kommentarer
Postat av: anna

jag är en trogen läsare ska du veta!:D

2009-03-04 @ 22:28:14
URL: http://annasens.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0